8 причин, чому віруючі з язичників не мають забувати про єврейське коріння своєї віри

8 причин, чому віруючі з язичників не мають забувати про єврейське коріння своєї віри

“Чому єврейські корені важливі для нас як віруючих з язичників?” — таке запитання поставили мені декілька днів тому під час інтерв’ю на радіо.

Після того, як я практично рік писав книгу по цьому питанню і вчив цьому більше десяти років, я не знайшов, що відповісти! Інтерв’юер не був вороже налаштованим, він просто вважав, що у мене є відповідь на це запитання. Я трохи подумав і швидко сказав щось, що звучало розумно і переконливо, але я зовсім не пам’ятаю, що саме я сказав. Однак, коли все закінчилось, я замислився: “Чому це так важливо для неєврейських віруючих? Якщо хтось народжується згори — що ознаєте те, що він розуміє єврейське коріння своєї віри?”

Чотири пункти швидко спали мені на думку, і ще чотири прийшли трохи пізніше.

1. Невдовзі після того, як язичники забули про те, що треба шанувати єврейське коріння своєї віри, євреї почали помирати.

В той момент, коли церква забула про своє єврейство, вона почала звинувачувати євреїв у вбивстві Бога. Десятки тисяч євреїв почали називатись “вбивцями Христа” перед тим, як їх почали вбивати ті, хто називав себе християнами і навіть нацистами. Гітлер сміявся над Церквою і казав: “Я просто закінчую те, що ви почали”. Історія сповнена розповідями про переслідування, вигнання, в’язниці, конфіскації, зґвалтування, масові вбивства євреїв від рук так званих християн, які відійшли від істини. Більше 30 тисяч навернених євреїв, прив’язані до стовпа, були спалені католицькою церквою з 1500 по 1800 рік за гріх повернення в юдаїзм!

Більше того, як тільки церковні лідери забули про своє єврейське коріння, вони почали вигадувати богослів’я, яке вчило про те, що Церква замінила Ізраїль, що Бог відкинув Ізраїль (див. Ієр. 31:35), і навіть що Бог ненавидить Ізраїль (див. вчення Іоана Золотоустого, що жив в 347-407 роках).

2. Ісус повернеться як Цар Ізраїля.

Ієшуа повернеться в Ієрусалим (Зах. 14:3-4), а не в Рим, і коли це відбудеться, народи будуть повинні приходити в Святе Місто кожного року і вклонятись Господу під час свята Суккот (Зах. 14:16). Церква, якій не відоме єврейство Месії, може заснути і не дочекатись зустрічі з євреєм-Ісусом на хмарах. В Церкві протягом 2000 років було стільки антисемітизму, що вони забули не тільки те, що Він сам був євреєм, але і те, що Він повернеться євреєм!

3. Якщо ви любите когось, то ви маєте любити те, що любить ця людина.

Якщо ви любите Ієшуа, ви маєте знати, що Він любить Своїх братів по плоті і хоче бачити, як вони пізнають Його. Зі сльозами Він сказав ортодоксальним євреям Ієрусалима:

“Кажу бо вам: Ви не побачите мене віднині, доки не скажете: ‘Благословен той, що йде в ім’я Господнє!’” (Мт. 23:39)

На івриті слова “благословен той, хто йде” — це вітання. Так ви вітаєте когось. Хто приїхав в вашу країну або просто прийшов до вас додому.

Я повернувся в Ізраїль на цьому тижні після поїздки в США по служінню. Мій близький друг і наставник Ашер Інтрейтер запросив мене в гості, і першими словами, які він сказав мені, були: “Барух аба (Благословен той, хто йде)”. Ці слова написані на івриті в аеропорту для вітання тих, хто прилетів в Ізраїль.

Ієшуа говорить тут: “Я не прийду, поки ви не привітаєте Мене”. Так само, як і у Йосифа, якого любили багато народів, його радість не була повною, допоки його брати не помирились із ним.

Окрім того, коли нареченого запрошували до алтаря на єврейському весіллі, кантор співав: “Благословен той, що йде в ім’я Господнє!”. Ієшуа — наречений, і Він повернеться, коли Його покличуть.

Більше того, в самій сильній молитві (крику душі) в Писанні Павло розкриває любов Ієшуа до Ізраїлю і бажання, щоб євреї отримали спасіння, кажучи, що він бажав би сам піти в пекло, аби тільки вони отримали спасіння (Рим. 9:1-5). Якщо ви любите Ієшуа, ви маєте любити тих, кого любить Він, а Він любить Своїх братів.

4. Божий план полягає в тому, щоб використати віруючих з інших народів, щоб досягти Ізраїль.

В Рим. 11:11 говориться, що спасіння прийшло до язичників, щоб викликати заздрість у Ізраїля. Бог помазав віруючих з язичників, щоб досягнути євреїв. І хоча Ізраїль був названий світлом для народів (Іс. 42:6; 49:6), зараз народи покликані досягати Ізраїль Божою любов’ю. Мене привів до Христа неєврей, те саме відбулось і з більшістю месіанських євреїв, яких я знаю. Бог дав вам помазання, щоб досягати єврейський народ!

5. Уникайте суду.

В Рим. 11:17-23 говориться про те, що, якщо Церква з язичників буде погано поводитись з Ізраїлем, вона опиниться в небезпеці. Я знаю, що це написано досить важкою мовою, але це не мої слова, а Павла:

“Тож не несися високо, а бійся! Бо коли Бог не пощадив природного галуззя, то може й тебе не пощадити. Тож май на увазі доброту і суворість Божу: на відпалих суворість, а на тебе доброта Божа, коли перебудеш у доброті; а коли ні, то й ти будеш відтятий.” (Рим. 11:20-22)

Чи можу я запропонувати Вам повільно прочитати 11 розділ Послання до Римлян і дозволити Богу говорити в ваше серце? Почніть з 11 вірша і читайте до кінця розділу.

6. Борг любові.

Бог привів Ієшуа через Ізраїль. Немає Ізраїлю — немає спасіння. Саме молитви таких людей, як Симеон і Анна, котрі були євреями, сприяли першому приходу Месії, про яке пророкували єврейські пророки. Без Ізраїлю не було б Старого Заповіту, і Нового також (тому що Старий Заповіт пророкує про Новий в Ієр. 31:31-33, і Новий Заповіт написали євреї). Без Авраама не було б Месії! Без Давида не було б Сина Давида! Без Ізраїля народи досі б приносили своїх дітей в жертву вигаданим богам. Євреї були тими, хто сказав: “Бог єдиний” — це революційна концепція для поганського світу. Це єврейські апостоли поширили звістку про спасіння іншим народам. Апостол язичників був єврейським рабином (Рим. 11:13)

Церква з язичників має борг любові перед старшим братом серед народів, Ізраїлем, який приніс спасіння через Ієшуа Месію.

7. Бажання пробудження.

В Рим. 11:12-15 зрозуміло написано про те, що якщо Ізраїль своїм падінням (відкиданням Євангелії) приніс пробудження світу, то що ж відбудеться, коли Ізраїль прийме Євангелію? Відповідь: ще більше багатство і життя з мертвих! Подивіться на ці слова Павла:

“А коли їхнє падіння це багатство для світу і коли їхній занепад це для поган багатство, то скільки більше повнота їх? Я ж кажу вам, погани, — оскільки я апостол поган, то величатиму моє служіння, — надіючись, що, може, мені якось пощастить розбудити заздрість своїх, споріднених тілом і декого з них спасти. Бо коли їхнє відкинення — примирення для світу, то що буде їхнє прийняття, як не життя з мертвих?”

Якщо Ізраїль через своє відкидання спасіння відкрив пробудження народам, його прийняття поверне його на те місце, що відповідає плану Божому, відкриваючи світове пробудження — багатство світу і життя з мертвих. Якщо книга Діянь показує багатство, значить попереду на нас очікує ще більше багатство, ніж ми колись бачили!

8. Євреї відчужені від Ієшуа.

Через те, що з Євангелії прибрали єврейскі корені, євреям лишається думати, що це не єврейська історія — історія людей на ймення Петро, Павло і Марія, що відбувається в Римі серед язичників, напротивагу історії про Шимона, Шауля і Міріам, яка відбувається в Галілеї і Ієрусалимі і фокусує увагу майже повністю лише на євреях, до самої десятої глави книги Діянь.

Подписывайтесь:

Без єврейського контексту (що прийшов Месія Ізраїля) євреям лишається вірити, що Ісус і юдаїзм виключають одне одного. Єврейський світ помилково погоджується з Юстином Мучеником, який сказав: “Той, хто буде і християнином, і євреєм, не може бути ні християнином, ні євреєм”. Вони помилково вважають, що Новий Заповіт представляє нову религію.

Чи можете ви вказати ще якісь причини того, чому єврейське коріння є важливим для неєврейський віруючих?

8 причин, почему верующие из язычников должны не забывать о еврейских корнях их веры

Автор — Рон Кантор / messiahsmandate.org
Переклад — Ганна Іващенко для ieshua.org

Последнее пожертвование: 20.04 (Россия)





Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>