На русском языке читайте здесь — Почему, если отец — еврей, ребенок не считается евреем?
Вітаю. Хочу спитати: чому якщо батько єврей, дитина не вважається євреєм? У ній теж тече єврейська кров... Значить, він не може дотримуватися єврейських традицій, молитися в синагозі? (Оксана)
Вітаю, Оксано. Дякую за питання.
І я поставлю запитання: «В якому суспільстві не вважається євреєм дитина, у якої тільки батько єврей?» Якщо відповідь на моє запитання буде зрозуміла, то автоматично проясниться і багато іншого.
Якщо ви звернете увагу на походження патріархів, то помітите протилежне сьогоднішнім критеріям єврейства... Авраам народив Іцхака, Іцхак народив Якова... Ми знаємо, що першим євреєм вважається Авраам і потомство, що походить від його нутра:
Буття 15:4-5 «І ось слово Господнє до нього таке: Він не буде спадкоємець тобі, але той, хто вийде з твого нутра, він буде спадкоємець тобі. І Господь його вивів надвір та й сказав: Подивися на небо, та зорі злічи, коли тільки потрапиш ти їх полічити. І до нього прорік: Таким буде потомство твоє!»
Сарра стала тою, хто вирішить суперечку про потомство, оскільки в Авраама був й інший син, народжений поза шлюбом.
Буття 17:15-16 «І сказав Авраамові Бог: Сара, жінка твоя, нехай свого ймення не кличе вже: Сара, бо ім'я їй: Сарра. І поблагословлю Я її, і теж з неї дам сина тобі. І поблагословлю Я її, і стануться з неї народи, і царі народів будуть із неї».
Ніде не написано, що з цього моменту єврейство передається по мамі. Навпаки, все залишається як і раніше. Як і раніше, Іцхак народжує Якова, при тому, що дружина Іцхака не була єврейкою, як і дружини Якова. Хіба можна їх (Іцхака та Якова) вважати неєвреями? Діти Моше були народжені не від єврейок. Прабабуся царя Давида була моавітянкою. Отже, Писання, а значить і БОГ, визнає євреєм дитину, народжену від батька-єврея та матері-неєврейки.
Хто ж встановив критерій єврейства? Ті, хто стверджують, що живуть Торою, — релігійні люди. Ті самі, хто погано її знають, замінивши равіністичними нововченнями. Так завжди і було. Вони постійно вигадували закони, до яких Бог не причетний.
Луки 11:43-46 «Горе вам, фарисеям, що любите перші лавки в синагогах та привіти на ринках! Горе вам, бо ви як гроби непомітні, люди ж ходять по них і не знають того... Озвався ж один із законників, і каже Йому: Учителю, кажучи це, Ти і нас ображаєш! А Він відказав: Горе й вам, законникам, бо ви на людей тягарі накладаєте, які важко носити, а самі й одним пальцем своїм не доторкуєтесь тягарів!»
Сучасний юдаїзм, який і встановив закон про єврейство, примудряється представити все таким чином, ніби Тора затвердила такий закон. Але треба знати, що РАВІНІСТИЧНИЙ юдаїзм є штучно створеною релігійною системою, де багато законів суперечать Біблії. Багато традицій такого юдаїзму взагалі далекі від здоров'я. Він сповнений забобонами, язичництвом і гидотою в очах Божих. Погуляйте Єрусалимом, і вам люди з пейсами і в капелюхах, запропонують купити червоні мотузочки (оберіг) або «очі Фатіми». Ви можете побачити цілування труни Давида, де немає і не було ніякого Давида, тому що Тора не дозволяє нікого ховати в Єрусалимі. Мало того, труп — нечисте для єврея.
Числа 5:1-3 «Далі промовив Господь до Мойсея такі слова: Накажи Ізраїльтянам, щоб вони вислали з табору всіх прокажених, всіх з виділеннями і кожного нечистого через дотик до мертвої людини. Чоловік це, чи жінка, вишліть таких геть з табору, щоб не опоганювали свої табори, в яких Я перебуваю між ними».
Отже, необхідно визначитися в тому, чиї заяви є авторитетом і чия думка важливіша: Біблії чи ортодоксальниї рабинів? Як бачите, вони протилежні. Також, не зовсім ясно з вашого питання, про які традиції та про яку синагогу йдеться? Хто може заборонити молитися чи зустрічати Шабат?
Бути євреєм і бути ортодоксом — не те саме. Месіанські віруючі не залежать від думок та правил равіністичного юдаїзму. Ми підкоряємося Слову Божому, не противимося традиціям, які не суперечать Писанням, любимо свій народ та Ізраїль. І ми визнаємо євреєм людину, народжену від батька-єврея і матері-неєврейки. І в наші синагоги нехай приходить будь-хто, хто хоче молитися нашому Богу, адже задля цього постраждав Господь.
Єфесянам 2:12 «Отож, пам'ятайте… що ви того часу були без Христа, відлучені від громади ізраїльської, і чужі заповітам обітниці, не мавши надії й без Бога на світі. А тепер у Христі Ісусі ви, що колись далекі були, стали близькі Христовою кров'ю. Він бо наш мир, що вчинив із двох одне й зруйнував серединну перегороду, ворожнечу, Своїм тілом, Він Своєю наукою знищив Закона заповідей, щоб з обох збудувати Собою одного нового чоловіка, мир чинивши»
З повагою, Інна-Естер, керівниця громади «Бейт Сімха», Чернівці
Переклад — Олена Бочковська для ieshua.org
Последнее: 26.07. Спасибо!
Якась дивна стаття.
Нічого не сказано на чому саме базується раввіністичне трактування і взагалі як саме в них це описано.