На русском языке читайте здесь — Сексуальный атеизм в церкви. Смертельный обман.
Хлопець, що сидить навпроти, — християнин, який сповідує і практикує свою віру. Він заскочив до мене в офіс без попередження, щоб поговорити про свої нові стосунки в інтернеті. Особливо ж він хотів обговорити тему підвищеної сексуальної активності жінок-християнок, з якими він познайомився через інтернет, готових одразу перейти від безневинного спілкування в чаті та чашки ванільного латте в кав'ярні Starbucks, до розмов на глибоко інтимні теми і навіть безпосередньо до самого інтиму.
Зазвичай у статевому сценарії ролі розподіляються навпаки, але загальна картина, що складається у сфері знайомств, кохання і сексу у християн, продовжує стрімко розвиватися у бік лібералізації і не виявляє тенденції до іншого напрямку найближчим часом. Представники обох статей у будь-якому віці серед християн схильні відокремлювати своє сексуальне життя від своєї віри.
Тоді як неодружені християни стверджують, що молитва і відвідування церкви є винятково важливим фактором для знайомства і подальших стосунків, тривожне роздвоєння, що дійсно бентежить, виявляється, коли йдеться про секс до шлюбу. Християни, які не перебувають у шлюбі, блукають у цьому сексуальному тумані.
Туман згущується і приховує обриси реальності, і в результаті особистість, яка, вкоренившись у Христі, мала б проявлятися в розумній і сповненій надії сексуальній стриманості, яка ґрунтується на Божих обітницях, мотивується більше страхом і гордістю, що породжують відповідний вибір, і вірить зовсім іншим обіцянкам.
Церква наповнена сексуальними атеїстами?
Під час останніх досліджень, проведених християнським сайтом знайомств ChristianMingle.com, були опитані неодружені християни віком від 18 до 59 років. Питання було таким: «Чи був у вас секс до весілля?» І яка ж відповідь? 63% респондентів відповіли ствердно.
Маючи 30-річний досвід служіння для молоді та дорослих, можу сказати, що це найпряміше і не двозначне запитання і найчесніша на нього відповідь.
Так само правильно буде сказати, що майже 9 із 10 християн, які вважають себе такими, на практиці є сексуальними атеїстами. Інакше кажучи, вони не отримали від Бога жодних аргументів, що стосуються їхнього інтимного життя, які б справили на них вплив або принаймні були досить вагомими, щоб переконати їх не слідувати обраному ними курсу поведінки.
Виходить абсолютний нонсенс: людина вірить у мудрого, суверенного і люблячого Бога, Який створив і її саму і все довкола, і водночас вірить у те, що Він не повинен, не має змоги і не буде втручатися у сферу сексуального мислення і життя. Спадає на думку відоме місце з Євангелія від Луки, де Ісус каже: «Чому Мене кличете: Господи, Господи! – а не робите того, що Я кажу?» (Луки 6:46). Тут у наявності явне роздвоєння між самоідентифікацією особистості та її поведінкою.
Погляньте на цю «картину маслом» і спробуйте зрозуміти, яке саме сприйняття Бога багатьма християнами відображає така статистика. Думаю, що тоді моє твердження про сексуальний атеїзм не здасться вам надуманим. Пояснити і виправдати такий порядок речей не може ні багатоголова гідра розваг цього світу, що викручує руки своїм жертвам, ні аморальні політичні філософії гуманізму, що вразили наше суспільство.
Ні, наше життя в Богові і для Бога відображає наше справжнє сприйняття Бога. Це наші дорослі, які приходять на наші недільні служіння, відвідують наші біблійні школи, скачують наші подкасти, часто моляться і мають у своєму плейлисті Jesus Culture, TobyMac і Maroon 5. Простеживши цю тенденцію серед молоді протягом багатьох років, я не дивуюся, що так багато неодружених християн — вчорашньої молоді — думають і діють саме так. Нам справді варто докладати зусиль, щоб не бути занадто шокованими або здивованими.
Сам Ісус сказав, що так буде. Апостол Павло попереджав абсолютно неодруженого і винятково благочестивого Тимофія, що настануть часи в його служінні, коли чисте і здорове вчення Писання зневажатимуть збоченими звичаями укупі з усюдисущою та корисливою натурою, яка є і в кожному християнині. Він точно вказав на уявне християнство, яке в особистому моральному просторі та поведінці відображає певну культуру, що не вписується в рамки характеру Христа.
Ніщо, з будь-якого погляду, не є більш особистим і більш моральним, ніж той вибір, який ми робимо у своєму сексуальному самовираженні. Але в цьому місці багато хто збивається зі шляху. Цікаво, що коли Павло побачив усе це, що відбувається у великих масштабах, то його порада Тимофію полягала в наступному: «Ти ж будь тверезий в усьому, терпи злидні, виконуй діло благовісника, звершуй своє служіння» (2 Тимофія 4:5). Дуже своєчасна, надійна і цілісна порада, що була винятково важлива тоді і абсолютно необхідна сьогодні.
Як Божі чоловіки і жінки, батьки і матері, пастори і служителі, люблячі брати і сестри ми теж повинні тримати розум у чистоті. Ми повинні виконувати нашу справу прямо під атаками на Тіло Христове і служити під час цієї духовної битви.
Ми повинні чесно і відверто піднімати відповідні духовні та практичні теми, що лежать в основі проблеми, замість того, щоб витрачати час даремно, галасуючи над симптомами хвороби, яку відображають цифри наведеної вище статистики. Ми повинні в наших служіннях і вченнях з милістю, але також і з пророчою силою заперечити цю духовну короткозорість християн, які шукають собі пригод на сексуальному терені й грішать цим проти Бога.
Ми повинні порівнювати самих себе і наших братів і сестер з правдивим, авторитетним і сповненим любові та чистоти Писанням, що відображає Божу любов і мудрість, дає шанс врятувати і життя, і шлюб. Правдиво буде також сказати, що якщо я сексуально не дисциплінований і готовий іти на компроміс у своїх переконаннях до шлюбу, то обручка ніяк не змусить мене бути дисциплінованим у шлюбі. Але що найважливіше і найнеобхідніше, ми повинні скористатися нашими служіннями, а також усіма доступними методами і ресурсами, щоб допомогти нашим неодруженим братам і сестрам закласти цей пролом у їхньому духовному житті.
Прогноз щодо кохання, сексу і побачень
Прогноз у сфері побачень, кохання і сексу серед неодружених вірян на найближче майбутнє такий: хмарно, можливі опади у вигляді страху і гордині.
Замість того, щоб довіритися Богові, дорослі-християни вважають за краще вірити собі, дуже самовпевнено вважаючи, що вони краще розуміються на питанні, коли йдеться про їхнє інтимне життя.
Те, що християни, дійсні чи уявні, стають дедалі ліберальнішими, означає, що їхні орієнтири в сексуальній поведінці визначаються більше культурним і особистим сприйняттям, аніж біблійним вченням і духовністю. Це означає, що Бог і Його Слово мають для них дуже низький авторитет, у той час, як їх власні погляди на життя і культурні норми є визначальними факторами їхньої моральної та сексуальної поведінки.
Практичний сексуальний атеїзм серед християн свідчить про те, що Богу відводиться право впливати лише на деякі сфери життя, але не на інтимну сферу. Такий крайній прояв самообману і втрати здорового глузду повертає нас до події, що сталася в одному саду, коли якийсь персонаж запитав Адама і Єву: «Чи справді сказав Бог?»
Вони попалися на гачок, так само, як і більшість неодружених християн ловляться на нього в саду кохання і сексу. Вони слухаються голосу, що говорить «Їж, і ти прозрієш». Як і перша пара, неодружені Божі чоловіки і жінки дозволяють страху перемогти над вірою і цікавості взяти гору над Христом, і плата за це неминуча і страшна.
Але діяти тут потрібно не в силі та могутності, а в милості та правді щодо наших братів і сестер, бо вони, так само як і ми, постануть перед живим Христом, і ми хочемо, щоб цей момент був настільки прекрасним, наскільки це можливо.
Якщо усвідомити цей найважливіший і одвічний момент, ми маємо не тільки молитися за них, а й оснастити практично за допомогою найкращих повчань, що послугують відновленню їхнього сприйняття Бога і перетворять їх у згаданій сфері.
Воістину, ми повинні займатися підвищенням рівня християнської сексуальної культури, а не уникати цього.
Автор — Кенні Лак / mycharisma.com
Переклад — Ірина Жежерун для ieshua.org
Последнее: 26.07. Спасибо!