Чого про дух відторгнення можуть навчити нас Ахав та Єзавель

Чого про дух відторгнення можуть навчити нас Ахав та Єзавель

На русском языке читайте здесь — Чему о духе отвержения могут научить нас Ахав и Иезавель.

Дух відторгнення має бути якомога швидше поставлений на місце!

Двоєдушність починається з відторгнення і відкриває двері для нестабільності ідентичності та особистості. Ось деякі ознаки і симптоми того, що людина, можливо, має дух відторгнення:

  • Постійне бажання фізичної любові та запевнення у власній значущості
  • Залежність
  • Привернення уваги
  • Відчай
  • Смуток
  • Розчарування
  • Заздрість
  • Фантазії
  • Страхи
  • Незадоволеність
  • Почуття провини
  • Безнадійність
  • Дратівливість
  • Комплекс неповноцінності
  • Надмірна прихильність до тварин
  • Самотність
  • Похіть
  • Збочення
  • Гордість
  • Помста
  • Самовідданість
  • Вразливість
  • Сором
  • Схильність до суїциду
  • Нікчемність
  • Марнославство
  • Замкнутість

Ахав: картина відторгнення

Ми можемо подивитись на життя Ахава та Єзавелі і побачити не тільки як Ахав втілив дух відторгнення, але також як відторгнення і бунт функціонують у двоєдушній особистості. Як життя Ахава, так і життя Єзавелі були наповнені речами, які Бог ненавидить.

Ахав, сьомий цар Ізраїлю, «Чинив зло перед Господом, – і то найгірше від усіх своїх попередників» (1 Царів 16:30). Він сприяв і брав участь у поклонінні Ваалу й Астарті. Він дозволив сексуальні обряди — гомосексуалізм, скотолозтво і всілякі ганебні збочення — і проституцію в храмі Божому. Чоловіки і жінки добровільно пропонували себе в якості повій.

Ахав також відомий за свою двоєдушність. Він часто вагався між праведністю і нечестивими шляхами Єзавелі, своєї дружини, яка була дочкою язичницького царя. Вона підштовхнула його включити її чужоземних богів і релігійну практику в культуру Ізраїлю (1 Царів 16:31). Це одна з причин, чому Бог наказав Ізраїлю не брати дружин із середовища завойованих народів. Вони не були в завіті з Богом і не були здатні зрозуміти, як Він спілкується з ними.

Вплив Єзавелі привів Ахава до того, що він забув Бога. 1 Царів 14:23 стверджує, що люди і раніше створювали всілякі образи і місця поклоніння чужоземним богам у гаях під деревами. Ахав та Єзавель продовжили цю практику. Є символізм, який я хочу зазначити, щоб ви побачили, як ці його дії відкривають, що він був контрольований не тільки дружиною-язичницею, а й духом відторгнення.

Сильну схожість знаходимо в слові гаї, оскільки воно застосоване в 1 Царів 14:23 до Астарти та храмового ідолопоклоніння. Ці «служіння» проводилися просто неба в гаях дерев біля храму, де були виставлені величезні скульптури як чоловічих, так і жіночих статевих органів, яким поклонялися.

Похіть і збочення — два демонічні духи, які є частиною відторгненої особистості — два духи, які допустив у своє життя Ахав, потрапивши під їхній вплив через власну пригніченість. Єзавель зробила свою частину, але двері були відчинені через відторгнення.

Динаміка стосунків Ахава та Єзавелі показує нам картину того, як працює двоєдушність. Ахав зображує внутрішній прояв двоєдушності (знедоленості). Він був полохливий і сповнений похоті, невпевненості та саможалю. Він був заздрісним, легко ображався і був під владою забобонів, провини і сорому.

Єзавель — це демонстрація зовнішнього прояву двоєдушності (бунту). Вона була впертою, норовливою, егоїстичною, ворожою, контролюючою, вибагливою, сповненою ненависті, обурення, гіркоти, чаклунства та ідолопоклонства. Також у неї був убивчий (кровожерливий) дух. Ніщо не могло утримати її від того, чого вона хотіла.

1 Царів 21:4-7 ясно показує, як пара — один внутрішній, інший зовнішній — пов'язані разом, щоб сформувати двоєдушний союз і чинити злі справи.

«Ахав пішов до свого палацу пригніченим і сердитим з приводу відповіді, що йому сказав єзреелець Навот, мовляв: Не можу віддати спадщину моїх батьків! Він кинувся на своє ліжко, відвернувшись обличчям до стіни, й не хотів нічого їсти. Коли ж до нього зайшла його дружина Єзавель, то запитала його: Чому це ти такий засмучений, і навіть відмовився від їжі?

А він їй відповів: Я мав розмову з єзреельцем Навотом, й запропонував йому відступити для мене свого виноградника за гроші, або, за його бажанням, дати йому натомість інший виноградник, але він відповів: Не можу дати тобі свого виноградника!.

Але його дружина Єзавель сказала йому: То такий з тебе правитель Ізраїлю?! Встань, споживай їжу й підійми свій настрій! А я вже постараюсь роздобути для тебе виноградник єзреельця Навота!».

Ахав буде дутися у відторгненні, а Єзавель підніметься, щоб помститися в бунті. Разом вони просунули нечестиву змову в Ізраїлі, ведучи країну до відкидання Бога, ввівши в рабство і залишивши її в занедбаних руїнах. Ось що роблять відчужені та бунтівні особистості, коли діють разом у двоєдушності. Їм не можна об'єднуватися. Щоб їх знешкодити, їх потрібно розділити і потім вигнати двоєдушність особистості.

Дух Єзавелі домінує, маніпулює і спокушає. Він залякує, погрожує, бреше і робить усе, що потрібно, щоб довести свою справу до кінця.

Бунт — це зла особистість, якої необхідно зректися і яку необхідно вигнати. Ми будемо залишатися в нього в рабстві, поки не побачимо, наскільки він нечестивий.

Дух Ахава хтивий, слабкий, полохливий і толерантний до зла. Цар Ахав дозволив Єзавелі ввести поклоніння Ваалу. Його дух пасивний і не постоїть за праведність. Ця звернена всередину і замкнута особистість також є нечестивою і від неї необхідно відректися і її необхідно вигнати. Бог ненавидить відчуженість так само, як Він ненавидить бунт.

Відторгення і затримка розвитку

Іноді люди, які були відторгнені, особливо в ранні роки життя, застряють розумово й емоційно в часі, в який стався перший і важливий момент відторгнення. Часто вони залишаються безпосередніми як діти у своєму розумінні життя, у царині емоцій, а у своїй поведінці стосовно інших вони часто бувають егоїстичні та егоцентричні. Це схоже на те, ніби їх заморозили в часі. Це називається затримка розвитку. Вона працює в певній області розуму, націлившись на регресію розвитку від віку тринадцяти років до нуля. З кожним роком вона змушує людину регресувати, проявляються й інші духи. Для кожного віку призначений інший демон, і кожен (віковий) демон має особливе завдання.

Оскільки він діє у зворотному напрямку, головна мета цього духа — завадити духовному та фізичному зростанню людини. Вона націлена повернути людину в початкове положення в утробі й душить її до смерті. Багато людей, які переживають задуху уві сні, можливо, стикаються саме з цим духом. Навіть якщо його завдання не реалізовано повністю, стриманий розвиток відкриває двері для духів жаху вночі, нічних кошмарів і страху темряви.

Багато людей, зв'язаних цим духом, виявляють, що вони намагаються уникнути труднощів у житті, звертаючись до наркотиків і алкоголю. Він працює в тісній зв'язці з духами Ахава та Єзавелі й духами розпусти, щоб тримати людину пригніченою все її життя, примушуючи її повертатися в щасливіші дитячі роки, тим самим намагаючись утримати її від розумового розвитку.

Слово Боже вчить нас силі вимовленого слова — життя і смерть у владі язика (Притчі 18:21). У своєму листі до Коринтян Павло розділяє і відрізняє речі, сказані дітьми, від тих, що сказані дорослими. Подібно до зрілих святих, ми повинні говорити мудрість (зрілі речі) Слова. У Посланні до Євреїв 5:12-14 ми бачимо, що наше розуміння має бути зрілим.

Безперечно, дух затриманого розвитку заважатиме людині залишити дитинство. Дорослі, які все ще граються з іграшками та колекціонують ляльок, проявляють характерні риси дітей. Це може бути дух затриманого розвитку, що проявляється через фантазії та втечу від реальності, та інші духи, що вийшли з відторгнення.

За допомогою затриманого розвитку та інших демонічних проявів, які ми обговорили, ми отримуємо ясну картину того, як дух відторгнення спустошує людську душу, залишаючи людину розбитою на шматочки. Контрольовані цим духом люди не здатні бути самими собою — істинними «я», якими їх Господь створив, щоб продемонструвати Свою славу.

Немає жодного покликання, мети чи долі, яка відбулася б, доки людина контрольована цим демоном.

Уривок із книги Джона Екхардта «Руйнуючи дух відторгнення» (Destroying the Spirit of Rejection).

Автор — Джон Экхардт / charismanews.com
Переклад — Ірина Жежерун для ieshua.org

Пожертвовать

Последнее: 01.01. Спасибо!

Подписывайтесь: