Джон Бівер: Ми викривили вчення про благодать

Джон Бівер: Ми викривили вчення про благодать

photo — John Bevere's official Facebook page

На русском языке читайте здесь — Джон Бивер: Мы исковеркали учение о благодати.

Якось вранці, читаючи Біблію, я дещо пережив… Мене зацікавили слова Ісуса, звернені до церкви в Сардах (вони у 3-му розділі Об’явлення). Спаситель говорив цим святим, що, незважаючи на репутацію духовно живої громади, насправді їхня церква мертва. Ось що написано у 2-му вірші:

«Прокинься і зміцнюй себе, поки та сила, яку ти маєш зовсім не зникла. Не бачу Я, що робиш ти достатньо добра для Мого Бога».

Всього лиш кілька віршів, але у них Ісус двічі вказує сардійській церкві не на її віру, а на діла. Діла – це важливо. Хто б що не говорив – важливо, як ми поступаємо. Бог виправдав нас Своєю благодаттю, і доказ того, що ми дійсно її прийняли, – наше поводження.

Як зазначив Ісус, церква в Сардах не прагнула до благочестивого життя.

«Отож, пам'ятай, як ти взяв і почув, і бережи, і покайся. А коли ти не чуйний, то на тебе прийду, немов злодій, і ти знати не будеш, якої години на тебе прийду» (Об’явлення 3:3).

Зауважмо, що Ісус звертається не до міста Сарди, а до помісної церкви. Якби ці слова були звернені лише до церкви тієї епохи, то вони б не ввійшли в Біблію. Їх наявність свідчить про те, що вони слугують пророцтвами і адресовані нам!

Тому давайте розмірковувати про слова Ісуса з огляду на те, що вони звернені до нас.

Якщо наше життя не відповідає Божим стандартам, Ісус велить нам навернутися до того, у що ми повірили з самого початку. Ми викривили вчення про благодать, буцімто воно дозволяє нам жити так, як живуть невіруючі. Деякі сучасні вчителі проголошують: якщо ми – християни, то визнавати свої гріхи перед Богом немає потреби, тому що всі вони – минулі, теперішні та майбутні – вже прощені. Звучить непогано, але чи відповідає це Слову Божому? Якщо покаяння відноситься до минулого, то чому Ісус закликає нас покаятися і навернутися до Нього зараз?

Якщо подивитись на викривлені вчення про «благодать», — а на них клює чимало людей, — більшість з них пропагується лідерами, які виховувалися на законницьких проповідях, в яких немає правди. Коли торкаєшся теми святості, вони намагаються змінити тему розмови, тому що їх вчили про святість із суворістю, приправляючи своє вчення брехнею. У багатьох релігійних колах уявлення про святість дуже далеке від істини. Однак правда залишається правдою: благочестиве життя – одна з фундаментальних вимог християнства. На протязі всієї історії Церкви заклик жити свято був невід'ємною частиною нашого спільного та особистого покликання.

Згідно з словами Ісуса, ми маємо повернутися до основи віри, до того, що ми «чули і у що повірили спочатку». Що ці слова означають для вас? Чи потрібно нам почати мислити по-новому, почати жити по-іншому? Покаятися та навернутися? Такі питання можуть звучати не дуже інтригуюче, але якщо, відповідаючи на них, ми принесемо славу нашому Небесному Батьку, то я готовий взятися до справи. А ви?

Автор — Джон Бівер
Переклад — Вікторія Кучурян для ieshua.org

Пожертвовать

Последнее: 26.07. Спасибо!