На русском языке читайте здесь — Иешуа из 1 главы Откровения: Иегова, Иисус и Суд.
Імя Ісус в оригіналі — Ієшуа — ישוע. Ієшуа – скорочена форма імені Єгошуа (יהושע). Єгошуа означає «Єгова спасає», так само як Йосафат або Єгошапат (יהושפט) означає «Єгова судить».
В імені Ієшуа міститься ім'я Яхве, або Єгова, навіть якщо більшість людей про це не знають. Як Ієшуа прийшов спасти нас, так Він повернеться, щоб судити, вести війну і правити народами (Об'явлення 19:11-16).
Коли ми дивимося на події останнього часу, ми бачимо жахливі кари та суди, які неможливо вмістити в рамки нашого богослов'я чи нашого розуміння того, Хто такий Бог.
Існує багато паралелей між подіями останнього часу та подіями історії Виходу. Рабини кажуть: «Останнє Викуплення буде подібне до Першого викуплення». Прихід Месії і кінець світу відбуватимуться за сценарієм, який ми бачимо у книзі Вихід. Як з Мойсеєм, так і з Месією.
У книзі Вихід Бог наслав на Єгипет катастрофічні кари, щоб зруйнувати їхню імперію, привести їх до покаяння та звільнити народ. Бог використовував людину (Мойсея), щоб виявити Свою владу і наслати ці кари. (Слово на івриті, перекладене як «кари», מכות / макот, означає: «вдарити» або «вразити». Тобто можна було б перекласти як «Десять ударів».)
Кари також описувалися як напад «руйнівника» (Вихід 12:13). Однак акцент у тексті робиться на те, що кари були покараннями, ініційованими Богом, виконаними людськими представниками Бога і звершеними з певною метою. Початок і кінець кожної кари контролювалися Мойсеєм і Аароном, які підкорялися прямим наказам Бога.
Події такого типу повернуться в останні часи. (Див. книгу Дена Джастера «Песах: ключ, який відкриває Книгу Об’явлення»). Буде безбожна імперія антихриста за образом імперії фараона. Бог принесе великі суди, щоб знищити цю імперію. Ці кари мають три основні цілі:
- Застерегти нечестивих про погибель, що насувається.
- Привести грішників до покаяння та спасіння.
- Очистити святих для більшої віри та чистоти.
Бог очікує, що Його народ на землі активно погоджуватиметься з Його судами. Ми повинні співпрацювати з Богом по вірі, як це мали робити Мойсей та ізраїльтяни. Як же це може вписуватись у наше розуміння Бога?
Ми повинні розуміти як милість Бога, так і Його суворість (Римлян 11:22). Ми маємо розширити своє розуміння того, Хто такий Бог. Щоб зрозуміти події останнього часу, ми повинні розуміти характеристики Бога, які діють у останні часи. Розкриття того, Хто такий Ієшуа, у першому розділі Об’явлення передує всім подіям решти книги.
Коли народився Ієшуа, людям було важко зрозуміти, що Він був Богом у вигляді людини, у звичайному, не уславленому тілі. Після того, як Він воскрес із мертвих, учням знову було важко зрозуміти, хто Він. Він прийшов в іншій формі, і їм було потрібне додаткове одкровення, щоб упізнати Його (Луки 24:13-31).
Схожий досвід мав Мойсей у Виході 6:1-8. Бог говорить Мойсеєві, що народ знає Його під ім'ям Ель Шаддай, але вони не знають Його під ім'ям Яхве (Єгова). Він продовжує і говорить про п'ять чи шість різних способів, якими Він буде діяти, щоб принести національний суд і викуплення, які характеризують Його ім'я Яхве.
Зараз у нас схожа ситуація. Ми знаємо Ієшуа як людину, що ходить по Галілейському морю. Але ми не знаємо Його як Яхве-Ієшуа, командувача небесних армій, суддю всієї землі, виконавця гніву Божого, Всемогутнього і «пантократичного» царя (Вседержителя).
Щоб впоратися з подіями, які відбуваються на наших очах, нам потрібно радикально змінити своє розуміння того, хто такий Ієшуа. Це те, що сталося з Іваном на острові Патмос. Подібний досвід був у Йова з вихором, у Мойсея біля палаючого куща, в учнів на дорозі в Еммаус.
Іван був вражений і перетворений пережитим на Патмосі. Всі ми потребуємо свого особистого досвіду на кшталт Патмоса. Як ми можемо прийняти події книги Об’явлення, якщо ми не можемо прийняти Ієшуа книги Об’явлення?
Зараз саме час для цього. Це критичний момент (кайрос) переходу. Давайте прочитаємо і зрозуміємо 1 розділ Об’явлення, щоб ми змогли прийняти та пережити події решти книги.
У Законі та Пророках я бачу, як Єгова-Ангел з'являється у прославленій божественній формі, коли Він був за межами Ізраїлю, і у звичайній людській формі, коли Він був усередині Ізраїлю (див. описи більше 30 появ Ангела-Єгови в моїй книзі «Хто обідав з Авраамом?»).
У Ієшуа є дві форми: одна славна і у вогні, а інша — у не прославленому людському образі. Вперше Він прийшов у звичайному скромному вигляді, верхи на ослі (Захарія 9:9; Матвія 21:1-9). Але вдруге Він прийде в прославленій божественній формі, верхи на білому коні з очима наче полум'я вогню (Даниїл 7:13-14; Об'явлення 19:11-16).
Ми не знаємо, як боротися з епідеміями вірусу. У книзі Об’явлення говориться про знищення однієї третини природи та загибелі однієї третини людства (Об'явлення 9:13-18; 16:1-9)! Щоб зрозуміти події книги Об’явлення, нам потрібно зрозуміти Ієшуа книги Об’явлення.
Багато євреїв неправильно зрозуміли Ієшуа під час Його першого приходу. Багато християн, мабуть, неправильно зрозуміють Його під час другого. Це не питання теоретичного богослов'я. Ми переходимо до останніх часів, і нам потрібно мати розуміння Ієшуа останніх часів.
Перш ніж Мойсей зустрівся з фараоном у Єгипті, йому потрібно було зрозуміти могутні шляхи суду та викуплення Єгови. Перш ніж ми зможемо зустріти останні часи, нам також потрібно зрозуміти Ієшуа як Єгову-Ісуса. Могутні шляхи суду та викуплення Єгови також знаходяться в імені Ієшуа, а ми цього не усвідомили.
Як Єгова послав Мойсея та Аарона протистояти нечестивій імперії фараона, так і Єгова-Ієшуа посилає нас протистояти злим силам звіра в останні часи (Об'явлення 11:8). Влада імені Єгова міститься в імені Ієшуа. Давайте ж повернемося до кличу Виходу та моменту Виходу: «Відпусти народ Мій!»
Автор — Ашер Інтрейтер / tikkunglobal.org
Переклад — Ганна Іващенко для ieshua.org
Последнее: 01.01. Спасибо!