Місця Писання, до яких ви будете повертатися знову і знову

Місця Писання, до яких ви будете повертатися знову і знову

На русском языке читайте здесь — Места Писания, к которым вы будете возвращаться снова и снова.

Якоюсь мірою це потішно. У моєму служінні «у відставці» — я займаюся проповідуванням у різних церквах — я, природно, проповідую ті місця Писання, які багато означають для мене. І оскільки я дуже добре їх знаю, у більшості випадків цитую їх напам'ять.

Часто я навіть не беру з собою за кафедру Біблію. Навіщо, якщо я пам'ятаю ці місця напам'ять, а для читання мені потрібні громіздкі окуляри? Можна просто ще раз прочитати вірш і йти проповідувати. Якщо хтось запитає — що буває часто, можливо, не всерйоз — чи завчив я всю Біблію напам'ять (тільки уявіть це!), я кажу: «Ні, я проповідую тільки про ті місця, які пам'ятаю». Напевно, це легковажно, але так і є.

Я люблю Слово Боже. Люблю його повністю, а не тільки окремі частини, про які знову і знову проповідую. І мені подобається, як добре знайомі всім вірші продовжують приносити одкровення і благословення. Ось кілька думок на основі п'яти місць Писання, які я дуже люблю.

1. Послання до Римлян, 8 розділ, є джерелом духовних одкровень. У моїй проповіді про молитву минулої неділі уривок із послання до Римлян 8:26 відігравав величезну роль. «Так само ж і Дух допомагає нам у наших немочах; бо ми не знаємо, про що маємо молитись, як належить».

Ми слабкі молитовники. Якщо апостол Павло не знав, як молитися, то ми тим більше. Але не варто впадати у відчай.

Святий Дух компенсує це і допомагає нам. Він наш Заступник. (Зізнаюся, я не маю ні найменшого уявлення, як Дух заступається за нас перед Отцем; і не бачу сенсу намагатися зрозуміти.) А потім — починається найкраще — у 34-му вірші говориться, що Господь Ісус буде нашим Заступником. Він «праворуч Бога, і Він і заступається за нас». Подумайте про це! Син і Дух заступаються за нас.

Якщо нам було складно уявити, як Дух заступається за нас, уявіть тепер, як Дух і Син роблять це разом. Тим не менш, це те, що написано у 8-му розділі в Посланні до Римлян.

Тепер, на випадок, якщо нам захочеться сказати: «Два члени Трійці заступаються за нас, отже, Небесний Отець був проти нас», у Римлян 8:31 сказано: «Бог за нас!» (незважаючи на те, що там написано «коли Бог за нас»). З перших 30 віршів 8-го розділу до Римлян випливає тристороння істина — Отець за нас, Син за нас і Дух Святий за нас. Потім, підбиваючи підсумок, 31-й вірш говорить, що якщо Бог за нас, то неважливо, хто або що проти нас. Ця істина занадто прекрасна, щоб описати словами, і дає поживу для роздумів на місяць і більше.

32-й вірш підсилює ефект: «Той же, Хто Сина Свого не пожалів, але видав Його за всіх нас, як же не дав би Він нам із Ним і всього?» Якщо Бог дав нам найкраще, що є на Небесах, невже тепер Він притримуватиме решту благословень?

Це лише невелика частинка всього багатства цього розділу.

2. Псалом 103 сповнений чудес. Я вивчив цей Псалом і проповідував про нього багато років, поки одного разу не помітив у Біблії моєї бабусі позначку навпроти 17-го вірша: «Улюблений вірш тата». Я був приголомшений. Мій прадід, якого я не знав, проповідував Слово Боже на зламі 20-го століття, подорожуючи верхи, у возі або пішки.

Весь 103-й Псалом (нумерація згідно пер. Огієнка) говорить про Божу любов. Псалмоспівець висловлює одкровення за одкровенням, підносить хвалу за хвалою. Ніколи не дозволяйте людям говорити, що Старий Заповіт — це частина про гнів або закон, а Новий Заповіт — про благодать. Уся Біблія про благодать, від початку до кінця. Псалмоспівець цитує з книги Вихід 34:6-7 слова про те, який Бог, — можливо, найбільш цитований вірш зі Старого Завіту.

14-й вірш — велика втіха для тих, хто грішить. (Тобто для всіх нас). «Бо знає Він створення наше, пам'ятає, що ми порох». Той, хто створив нас, знає, з якого матеріалу ми зроблені. Він знає, що ми не можемо оплатити своє спасіння. Коли ми грішимо, то ми єдині, хто дивується цьому. І, тим не менш, Бог любить нас так само, як і спочатку.

Тому Він передбачив надійний шлях до Його присутності, коли ми згрішили. Це хрест, прототип жертовника зі Старого Заповіту.

Три показники Божої любові описані в Псалмі 103:11-13, а потім посилені й розширені в 17-му вірші.

3. Матвія 10:16 ідеально описує життя (очікування, умови, вимоги до) християнина. У молодості, коли я був пастором, я проповідував про цей уривок. Це статут для Божих людей, які служать Йому.

Подивіться, що Він обіцяв нам, якщо ми будемо служити Йому:

— Нам слід очікувати труднощів і опору. «Оце посилаю Я вас, як овець між вовки» (Мт. 10:16). Він припускає, що ми знаємо значення цього. У Діях 14:22 Павло і Варнава говорили тим, хто увірував, щось подібне.

— Своїм життям ми представляємо Його. Чи існує честь більша за цю? Ми як посли замість Христа (2 Кор. 5:20).

— Люди ставитимуться до нас так само, як ставилися до Нього. «Доволі для учня, коли буде він, як учитель його, а раб як господар його» (Мт. 10:25). Не можна сказати, що Він не попереджав нас.

— Він буде використовувати нас навіть у найважчих ситуаціях. «Бо не ви промовлятимете, але Дух Отця вашого в вас промовлятиме» (Мт. 10:20). Книга Дій, 16-й розділ, показує, як Бог використовував Павла і Силу в в’язниці. Їхні спини кровоточили після отриманих побоїв, ноги були забиті в колоду, вони співали псалми і молилися. Незважаючи на весь біль, вони були вірні. Ми читаємо: «...А ув'язнені слухали їх» (Дії 16:25). Це сильне підбадьорення для віруючих, які страждають за Христа.

— Ми не згубимо своєї нагороди (Мт. 10:42). Господь «платить за рахунками» і шанує Свої обітниці. У Посланні до Євреїв 6:10 сказано, що якби Бог забув тих, хто трудиться в ім'я Його, Він був би несправедливий.

Щоразу, стикаючись із пасторами, з якими погано обійшлися, я закликаю їх звернутися до Матвія 10:16, а потім до Луки 6:27. Ісус зробив усе можливе, щоб підготувати нас до таких речей. Таким чином, не буде місця для гіркоти; нам не дано право на гнів. Залишаючись вірними в момент поганого поводження з нами, ми часто світимо набагато яскравіше. (До речі, я знаю, що деякі жінки також служителі. Будь ласка, не відволікайтеся на займенники. Спасибі за вашу вірну працю нашому Спасителю).

4. Луки 18-й розділ — мій улюблений «молитовний розділ». Мені особливо подобається його початок і висновок. Ісус «розповів їм і притчу про те, що треба молитися завжди, і не занепадати духом» (не засмучуватися і не кидати справу). Він розповів дві притчі, присвячені молитві. Навіть якщо це не одразу помітно, весь розділ говорить про молитву.

На завершення цього насиченого розділу описано історію про сліпого жебрака біля Єрихона. Коли Вартимей почув, що проходить Ісус із Назарету, він почав волати, що є суттю молитви. Коли інші змушували його мовчати, він кричав ще голосніше. Він виявляв завзятість, показуючи цим свою віру. Коли, нарешті, його підвели до Ісуса, Господь поставив йому конкретне запитання: «Що ти хочеш, щоб зробив Я тобі?» Досить загальних фраз, Вартимію. Про що ти молишся? (До цього моменту Вартимей просив Господа: «Змилуйся надо мною» [Луки 18:38-39]. Це широке поняття.) «Він сказав: Господи, нехай стану видющим!»

Господь бажає, щоб ми волали до Нього, були стійкими в молитві, незважаючи на зневіру, і просили конкретно.

5. Усе 2-ге Послання до Коринтян — мій великий фаворит. У ньому так багато багатств, тому я згадаю лише парочку. Мене вражають різні метафори, які Павло використовує для опису віруючих у Христа. Ми Христова запашність (2:15), лист Христовий (3:3), глиняні посудини, наповнені скарбом (4:7), наші тіла – мешкальні намети (5:1), ми — посли замість Христа (5:20) і храм Бога живого (6:16).

Я відчуваю особливий трепет перед протилежним резюме, наведеним Павлом в 11-му розділі. Встановлюючи справжність свого апостольства, він, замість того щоб виставляти напоказ свої ступені й досягнення, вказує на шрами: «...Я був більш у працях, у ранах над міру, частіш у в'язницях, часто при смерті. Від євреїв п'ять раз я прийняв був по сорок ударів без одного, тричі киями бито мене, один раз мене каменували, тричі розбивсь корабель, ніч і день я пробув у глибочині морській» (2 Кор. 11:23-25).

Цікаво, що буде, якщо потенційний пастор озвучить щось схоже на відбірковій комісії: «Я втік із трьох церков, мене ледь не вбили на діловій зустрічі, мене побив божевільний член церкви...»?

Автор — Джої МакКівер / mycharisma.com
Переклад — Ірина Жежерун для ieshua.org

Пожертвовать

Последнее: 26.07. Спасибо!